fredag 23 november 2012

Helgens film på TV

Jaha, då var det dags igen. Här kommer mina egna tips och rekommendationer av helgens filmutbud på TV. Denna helg finns det mycket bra att välja mellan på lördag, så har ni inget speciellt för er föreslår jag att ni försvinner i ett eller flera av dessa underbara filmkonstverk. Jag nämner återigen; komplettera min lista med en titt i tablån eftersom risken finns att jag inte kan tipsa om någonting som är bra då jag inte sett filmen själv. 

Trevlig helg!

Fredag:

Kolla in:

Pleasantville, Kanal 5 kl. 02.20

Lördag:

Kolla in:

Walk the line, Sjuan kl. 20.00

Försoning, TV8 kl. 20.00

Shutter Island, TV4 kl. 21.35

Kill Bill- volume 1, Kanal 5 kl. 02.15

Söndag:

Akta er för:

The twilight saga- new moon, Kanal 5 kl. 15.30

Beck- den svaga länken, TV4 kl. 21.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar