fredag 9 november 2012

Helgens film på TV

Jag har ju lovat att tipsa er, mina läsare, och leda er rätt i populärkulturdjungeln. Därför tänkte jag försöka göra för vana att varje fredag tipsa er om helgens filmer på TV. Jag kanske också i vissa fall varnar er. Jag nämner bara filmer jag själv sett, så vissa mästerverk som visas kan jag kanske inte tipsa om. Därför rekommenderar jag att komplettera min lista med en titt i TV-tablån också.  Här kommer i alla fall några filmer värda att se och några att hålla sig borta ifrån under ledigheten:

Fredag:

Akta er för:

 Jiddra inte med Zohan, TV3 kl. 20.00

Lördag:

Kolla in:

Shrek den tredje, Kanal 5 kl. 18.15 OBS: Kan vara dubbad!
Truman show, Sjuan kl. 20.00
Den siste samurajen, Sjuan kl. 22.00

Söndag:

Akta er för:

Beck: Advokaten, TV4 kl. 21.00


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar