onsdag 9 januari 2013

Royale With Cheese, en blogg om film. Punkt.

Jag har efter noga debatterande med mig själv bestämt mig för att härmed upphöra mitt skrivande om musik. I alla fall musik som inte har någonting med film att göra. Anledningen är att det blir så ofantligt mycket för mig att skriva om, om jag inte bara ska skriva om film utan också om musik (musik är ett stort ämne). Det är också väldigt mycket mer sällan jag sätter mig ner och lyssnar på en skiva än slår på en film och det gör att det nästan bara blir filmrecensioner här i vilket fall. Jag hoppas att mitt beslut är okej för er (ja, vad ska ni göra åt saken liksom?) och ta't lugnt, mina tidigare inlägg och recensioner om musik kommer inte att försvinna. 

Ha det bra!

M. Ramone, filmbloggare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar