fredag 19 april 2013

Filmfredag! #3

Så har helt plötsligt ännu en vecka passerat och vi närmar oss fredagsmyset. Kanske blir det till och med en film framåt kvällen? Nej, inte för min del i alla fall. För det första var utbudet inte så brett ikväll plus att jag har annat att göra. Vad då annat att göra, är det inte meningen att du ska ägna hela ditt liv åt film om du driver en filmblogg, tänker ni. Jo, ni har rätt. Därför ska jag aldrig ha annat att göra igen när det är filmfredag. 

Ni som inte har annat att göra och ska kolla på TV idag kan slå på Ice age 2 på C More Hits kl. 20.00 (ja, det var det bästa som erbjöds idag av filmer som jag själv sett). 

 

Akta er för en annan uppföljare som inte är lika underhållande, nämligen Baksmällan del 2 på C More First kl. 23.10.

Om jag hade haft tid ikväll skulle jag nog slå på Rachel getting married på SVT1 k. 21.30. Men bara för att jag gillar Anne Hathaway och inte för att jag tycker att bröllop på film är något nytt och spännande.

 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar