fredag 5 april 2013

Filmfredag! #1

Tänker avbryta "Helgens film på tv" och ge er den i en mindre skala istället med lite annan trevlig information. Det nya konceptet jag tänker prova ska kallas "Filmfredag" och betyder att jag varje fredag kommer rekommendera och varna för en film som visas på tv samma kväll. Kanske kommer jag till och med delge er vilken film jag tänker offra min fredagskväll åt. Hoppas ni fortsätter att kika in här, antalet visningar ökar för varje dag och jag är glad att ni verkar uppskatta Royale with cheese lika mycket som jag gör. 

Denna fredag ska ni kolla in X-men: The last stand på TV4 kl. 00.10 


Akta er för Beck: Sista vittnet på C More Hits. Akta er förresten för alla Beck-filmer. Alltid. 

Ikväll ska jag själv äntligen kolla på Fight Club på Kanal 5 kl. 22.00. Såg halva av det påstådda mästerverket för lääänge sedan, men det har aldrig blivit tillfälle att se klart den. Kanske är det en skam att jag driver en filmblogg utan att ha sett Fight Club, men ni vet vad man säger: Bättre sent än aldrig. 



Såg i veckan trailern för The Great Gatsby, en rulle jag ser mycket fram emot. Här får ni den av mig!



Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar