lördag 19 oktober 2013

The Grand Budapest Hotel trailer! YAY!

Trailern till Wes Andersons nya film The Grand Budapest Hotel kom ut i veckan... OCH JAG ÄLSKAR DEN. Som det sanna Anderson-fan jag är tycker jag det är väldigt roligt att han håller fast vid sin unika stil, och bara trailern kryllar av stilistiska filmfigurer som återfinns i många av hans tidigare filmer (ja, jag har sett alla Wes Andersons filmer).

Vad jag också kan urskilja i den två och en halv minut långa filmsnutten är att The Grand Budapest Hotel verkar vara en ganska actionpackad historia (för att vara en Anderson-film, vill säga) som jag tror kommer att locka en annan publik än bara oss nörd-hipsters. Äsch, det är lika bra att ni får se efter själva. Jag publicerar trailern åt er här. Titta och njut, mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar