måndag 29 juli 2013

Oplanerad bloggsemester

Tja!

När det är sommar brukar man ha tid med saker och ting som man kanske inte hinner med annars. Att vara en aktiv filmbloggare till exempel. Det var precis det jag hade planerat denna sommar, att proppa Royale with cheese med nya recensioner, filmnyheter och tips. Så blev det inte riktigt. Det blev en oplanerad bloggsemester. Men någon semester har jag verkligen inte haft, och det är väl orsaken till denna höga frånvaro. Jag har helt enkelt sommarjobbat häcken av mig och inte haft tid att skriva så mycket som jag hade hoppats. Det betyder dock inte att jag inte sett någon film för JÖSSES vad jag har sett film. Därför kan ni vänta er recensioner av lite norsk, tysk, svensk och amerikansk film om Andra världskriget, zombier och en flotte av trä senare i sommar. Håll ögonen öppna. 

Vi hörs! 

M. Ramone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar